Tuesday, May 22, 2007

Negative cu domnite

In Anglia, a existat pe la sfarsitul secolului al 19-lea si inceputul secolului 20 un studio fotografic de prima mana. Veneau sa isi faca poze acolo regina Victoria, George al V-lea, ma rog, lumea buna, creme de la creme.
De curand, au fost postate pe internet scanari ale unor negative (pe placi de sticla) din arhiva studioului. Iata peste ce am dat. (Poate ca sunt cunoscute, eu insa abia acum o saptamana le-am aflat si cred ca merita sa le arat). Sunt facute in anul 1920.

Printesa Balasa Cantacuzino:





Printesa Elena Cantacuzino:





Printesa Marta Bibescu:







1 comment:

Anonymous said...

Beautiful photographs. Thank you so much. I am so sorry, but I have 'stolen' some without asking for a blogpost I have written on Balasa and Elena Cantacuzino - I have hyperlinked them back to you, but I am so sorry to have taken them without asking.

Please see my post here, and excuse me once again: http://sarahinromania.canalblog.com/archives/2012/12/02/25721103.html

Sarah